آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی:چگونه یک عکس تبلیغاتی با کیفیت بگیریم؟
رقابت در دنیای بیش از حد صنعتی شده امروز در میان شرکتهای مختلف به قدری سخت شده است که هر روز شاهد از دور خارج شدن شرکتها و تولد کمپانیهای جدیدی هستیم. در این میان تبلیغات یکی از مهمترین مؤلفهها به شمار میرود. هر شرکتی که تبلیغات اصولیتری داشته باشد، قاعدتاً سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص میدهد (هرچند که در این میان نمیتوان از اهمیت کیفیت محصول و خدمات ارائه شده نیز چشمپوشی کرد). خیلی از تولیدکنندگان برای تولید محتوای تبلیغات خود معمولاً یک بخش عکاسی و طراحی تبلیغاتی راه میاندازند بنابراین اگر میخواهید در یکی از این بخشها فعالیت کنید، رعایت کردن چند تکنیک ساده میتواند به شما کمک کند. در ادامه با چند توصیه یا راهکار درباره عکاسی تبلیغاتی چند نکته ساده اما مهم را بر خواهیم شمرد.
دقت در جزییات:
هر عکس تبلیغاتی یک داستان برای گفتن دارد. کوچکترین جزئیات در تصویر میتواند بر نظر بیننده که در این اینجا در واقع مشتری محصول به حساب میآید، تأثیر بگذارد. بنابراین در عکاسی تبلیغاتی بیش از هر مؤلفه دیگری باید بر روی جزییات دقت داشت. این که چه رنگی در پسزمینه محصول بهتر است به کار گرفته شود و یا اینکه محصول در کجای کادر قرار بگیرد و چه المانهایی در تصویر آن را همراهی کند، مؤلفههایی هستند که با بهکارگیری درست آنها و کمی خلاقیت میتوان بهترین و موفقترین عکسهای تبلیغاتی را آفرید. البته هرچند که در کلام به ظاهر بسیار ساده میآید، ولی مسلما مهارت یافتن و متخصص شدن در این شاخه نیز مانند تقریبا تمام حوزهها، به تمرین، ممارست و کسب تجربه زیاد نیاز دارد.
کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید
درباره این سایت